Ambalaj işletmelerinde muhasebe organizasyonu

No Thumbnail Available

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Events

Abstract

Ambalaj yakın bir geçmişte keşfedilmiş bir ürün değildir. Toplumsal gelişim ile doğrudan ilgili olan ambalajın geçmişi insanlığın tarihi kadar eskidir. Dünyada ve ülkemizde ekonomik değeri hızla artan, nerdeyse her sektörün değişmez bir unsuru olan ambalajın önemi her geçen gün artmaktadır. Bu tez çalışmasında; ambalaj işletmelerinde muhasebe organizasyonunun nasıl kurulacağı ve kurulan muhasebe organizasyonunun geliştirilip sorunsuz bir şekilde devam ettirilmesi için nelere dikkat edilmesi gerektiği konularında değerlendirmeler yapılarak önerilerde bulunulmaktadır. Anahtar Kelimler: Ambalaj, Muhasebe, Muhasebe Organizasyonu
Packaging is not a product of a recently discovered. The history of the package, which is directly relevant to the social development of humanity is as old as history. Economic value in the world and in our country is increasing, the importance of packaging is almost a literal elements of each sector is increasing with each passing day. In this study, how to set up the accounting organization in the packaging business and develop the established accounting organization, it should be paid attention to what matters to continue seamlessly suggestions were made by making necessary assessments. Key Words: Packing, Accounting, Accounting Organization

Description

Keywords

İşletme, Ambalaj endüstrisi, Ambalaj sektörü, Ambalajlama, Business Administration, Packaging industry, Muhasebe, Packaging sector, Packaging, Muhasebe organizasyonu, Accounting, Organizasyon, Accounting organization, Organization, İşletmeler, Businesses

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page

197