Eryılmaz, MehmetGüler, Mümin2024-08-072024-08-072019https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=jNRDC1RLfVd4_T7x7ZXmmSgWxvoyWWuMAJKuXtVE3HJ8c0I90HCXWbMrUWs6z-mahttps://hdl.handle.net/20.500.14517/4449Bu çalışmanın amacı, Bursa'da faaliyet gösteren özel yurt işletmelerinin kurumsal marka yönetimi konusundaki etkinlik düzeylerini anlamaktır. Bu doğrultuda çalışma nitel doğadır. Bu bağlamda, 19 yurt işletmesinin 14 yöneticisi ve/veya kurucusu ile yarı-yapılandırılmış görüşmeler gerçekleştirilmiştir. Araştırma bulguları genel olarak (üniversite düzeyinde) özel yurt işletmelerinin kurumsal marka yönetimini etkin biçimde gerçekleştirmediklerini göstermiştir.The aim of this study is to understand the efficiency levels of private dormitories operating in Bursa on corporate brand management. In this manner, the study is a qualitative research. In this context, semi-structured interviews were conducted with 14 managers and/or founders of 19 student dormitary organizations. Research findings have shown that dormitories do not perform corporate branding management activities effectively.trİşletmeBursaBursaKurumsal yönetimBusiness AdministrationKurumsallaşmamaBursaMarka yönetimiBursaCorporate governanceMarka yönetimiEstablishment clauseBrand managementNitel araştırmaBrand managementÖğrenci yurtlarıQualitative researchStudent dormitoriesÜniversitelerUniversitiesKurumsal marka yönetimi ve yurt işletmeciliği üzerine Bursa ilinde bir araştırmaA research on corporate brand management and dormitory management in the province of BursaMaster Thesis151https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=jNRDC1RLfVd4_T7x7ZXmmSgWxvoyWWuMAJKuXtVE3HJ8c0I90HCXWbMrUWs6z-ma