Kanıbir, HüseyinŞeker, Canan2024-05-272024-05-272014https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKaYxgKnqBAzYr11hEuuWrdj37Z6nrgxE42fl6-ll5Jfnhttps://hdl.handle.net/20.500.14517/2716Marka imajının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi, demografik faktörler çerçevesinde incelenmiştir.The impact of brand image on consumer preferences, demographic factors were examined in the framework.trİşletmeDemografiDemografik özelliklerMarkaBusiness AdministrationDemographyMarka imajıDemographic characteristicsBrandTüketici davranışıBrand imageTüketici tercihleriConsumer behaviorConsumer preferencesTüketicilerConsumersMarka imajının demografik faktörler çerçevesinde tüketici davranışları üzerindeki etkisi; THY-Anadolujet örneğiThe impact of brand image on consumer behavior;THY-Anadolujet analyzMaster Thesis161https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKaYxgKnqBAzYr11hEuuWrdj37Z6nrgxE42fl6-ll5Jfn