Karacabey, Ali ArgunGültekin, Hazal Çağla2024-05-272024-05-272016https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Br_XTptK8CZ70f0JGX9xEnC590lHHW7FvYgigC4fsv069k6-VZCoPQHZQplNEKz0https://hdl.handle.net/20.500.14517/3374Eğitim hizmetleri pazarlaması son zamanlarda öne çıkan bir pazarlama alanıdır. Henüz yeni yeni kurumlara yerleşen bu kavram bazı eğitim kurumlarında tam olarak oturmamıştır. Gittikçe artan rekabet ortamında tüm eğitim kurumlarının eğitim hizmetleri pazarlamasına önem vermesi gerekmektedir. Günümüzde oldukça yaygınlaşan ve birçok farklı alanı etkileyen başka bir kavram da sosyal medya kavramıdır. Artık sosyal medya yalnızca iletişim için değil aynı zamanda pazarlama aracı olarak da kullanılmaya başlanmıştır. Bu çalışmada sosyal medyada eğitim hizmetleri pazarlaması araştırılmıştır. Farklı literatür taramaları ve okumalarından ele alınan sonuçlar bir anket çalışmasıyla desteklenmiştir. Araştırmada Okan Üniversitesi Tuzla Yerleşkesinde ki farklı fakülte ve bölümlerde okuyan öğrencilere anket uygulaması yaptırılarak, öğrencilerin sosyal medya algısı ve sosyal medyanın üniversite seçimlerinde ki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya, Pazarlama, Eğitim Hizmetleri PazarlamasıMarketing of educational servicedı recently featured a field marketing. This concept has't placed on all institutions yet. All educational institutions in an increasingly competitive environment needs to pay attention to the marketing of educational services. Social media is being used in every field , it affect institutions marketing. So Social media is being start used as a marketing tool. I research educational services marketing in this discoure . From different literature reviews and their results has been supported by a questionnaire survey. I research in different faculties and departments in the Okan Üniversitesi Tuzla Campus by my questionnaire survey for analyze students social media perception and their influence in choosing university. Key Words: Social Media, Marketing, Marketing of Educational ServicestrEğitim ve ÖğretimİşletmeEğitim hizmetleriEğitim pazarlamasıEducation and TrainingHizmet pazarlamasıBusiness AdministrationEducation servicesPazarlamaEducation marketingService marketingSosyal medyaMarketingVakıf üniversiteleriSocial mediaFoundation universitiesÜniversitelerUniversitiesSosyal medyada eğitim hizmetleri pazarlaması: Okan Üniversitesi örneğiEducational services marketing in social media: Okan University exampleMaster Thesis83https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Br_XTptK8CZ70f0JGX9xEnC590lHHW7FvYgigC4fsv069k6-VZCoPQHZQplNEKz0