Tuna, AbdulkadirEray, Mehmet2024-05-272024-05-272015https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=sY7m19PfcL6F1NUw-cr80FoyOJPlB0C_T3EU3Nzal6o80uu41gd5eg5QNECNM8_xhttps://hdl.handle.net/20.500.14517/2905Ambalaj yakın bir geçmişte keşfedilmiş bir ürün değildir. Toplumsal gelişim ile doğrudan ilgili olan ambalajın geçmişi insanlığın tarihi kadar eskidir. Dünyada ve ülkemizde ekonomik değeri hızla artan, nerdeyse her sektörün değişmez bir unsuru olan ambalajın önemi her geçen gün artmaktadır. Bu tez çalışmasında; ambalaj işletmelerinde muhasebe organizasyonunun nasıl kurulacağı ve kurulan muhasebe organizasyonunun geliştirilip sorunsuz bir şekilde devam ettirilmesi için nelere dikkat edilmesi gerektiği konularında değerlendirmeler yapılarak önerilerde bulunulmaktadır. Anahtar Kelimler: Ambalaj, Muhasebe, Muhasebe OrganizasyonuPackaging is not a product of a recently discovered. The history of the package, which is directly relevant to the social development of humanity is as old as history. Economic value in the world and in our country is increasing, the importance of packaging is almost a literal elements of each sector is increasing with each passing day. In this study, how to set up the accounting organization in the packaging business and develop the established accounting organization, it should be paid attention to what matters to continue seamlessly suggestions were made by making necessary assessments. Key Words: Packing, Accounting, Accounting OrganizationtrİşletmeAmbalaj endüstrisiAmbalaj sektörüAmbalajlamaBusiness AdministrationPackaging industryMuhasebePackaging sectorPackagingMuhasebe organizasyonuAccountingOrganizasyonAccounting organizationOrganizationİşletmelerBusinessesAmbalaj işletmelerinde muhasebe organizasyonuAccounti̇ng organi̇zati̇on i̇n the packagi̇ng busi̇nessMaster Thesis197https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=sY7m19PfcL6F1NUw-cr80FoyOJPlB0C_T3EU3Nzal6o80uu41gd5eg5QNECNM8_x