Browsing by Author "Özkan, Ahmet Hakan"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Article Citation Count: 0EMPLOYEE LOYALTY IN FRONTIER MARKETS OF ANATOLIA(2013) Selvi, Murat Selim; Özkan, Ahmet HakanTüzel kişilik taşıyan lirketler Anadolu'nun gelişmekte olan piyasalarına yatırım yapmaktan kaçınmaktadır. Çünkü yatırımcılar çalışanların bir sorun olup olmayacağından emin değildir. Devlet teşvikleri bu piyasaların gelişmesini hedef almaktadır. Anadolu'nın gelişmekte olan pazarlarında maliyet ve işgücü avantajları vardır. Çalışanların kalite algılarının çalışan sadakati üzerinde büyük etkisi vardırArticle Citation Count: 0A FINANCIAL PERFORMANCE MEASURING METHOD FOR THE BANK CALL CENTER EMPLOYEES(2013) Özkan, Ahmet HakanBanka çağrı merkezlerinin çalışma sistemi çoğunlukla çalışanların eylemlerini raporlamaya odaklanmıştır. Bu raporlar çalışmaktan kaçınan çağrı merkezi müşteri etmsilcileri için caydırıcıdır. Gizli işsizlik çağrı merkezlerinde nadiren görülür. Kusursuz bir system kullanmak ve denetleme vasıtasıyla çağrı merkezleri gizli işsizlikten tamamen kurtulabilirler. Bu vaka çalışması çağrı merkezi çalışan verimliliğini arttırmak için yeni bir model hazırlandı.Bu araştırma, banka çağrı merkezlerinin çalışanları ve verimliliği nasıl etkilediğini göstermek için düzenlenmiş ve gözden geçirilmiştir