Browsing by Author "Er, Hilmi"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Muhasebe meslek mensuplarının modern pazarlama anlayışına bakış açıları ve farkındalıklarını ortaya koymak üzerine bir araştırma(2016) Er, Hilmi; Aktürk, AhmetKüreselleşme ile birlikte rekabet ortamının kızıştığı günümüzde, işletmeler için pazarlama büyük önem arz eden konuların başında gelmektedir. Değişen pazarlama koşulları karşısında işletmeler pazarlamanın belirli bir stratejiyle yapılmasının gerekliliğini fark etmişlerdir. Bu yeni stratejini adı modern pazarlama anlayışıdır. Bu anlayış sadece işletmeleri değil hizmet üretimi yapan muhasebe meslek mensuplarını da yakından ilgilendirmektedir. Çünkü mesleki pazarlama günümüz değişen koşulları içinde önemli bir konu haline gelmiştir. Bu çalışma muhasebe meslek mensuplarının modern pazarlama anlayışına bakış açıları ve farkındalıklarını ortaya koymak üzerine yapılmıştır. Buradan yola çıkarak meslek mensuplarının günümüz modern pazarlama anlayışına uygun bir hizmet üretimi yapmaları noktasında önerilerde bulunmak planlanmıştır. Çalışmada literatür taraması yapılmış ve Alanya bölgesindeki muhasebe meslek mensuplarını kapsayan bir araştırma yürütülmüştür. Araştırmada 112 meslek mensubuna ilişkin bilgiler ve görüşler alınmıştır. Bu bilgilere dayanılarak bir durum tespiti yapılmış ve önerilerde bulunulmuştur. Sonuçlara göre meslek mensuplarının genel olarak modern pazarlama tekniklerini kullandıkları görülmüştür. Bazı yetersiz veya eksik görülen noktalar ise çalışmada vurgulanmıştır.