Denetimin sanal satış şirketlerine uygulamaları

dc.contributor.advisorÜnal, Halit Targan
dc.contributor.authorKaynak, Inan
dc.date.accessioned2024-05-27T22:42:52Z
dc.date.available2024-05-27T22:42:52Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / Muhasebe Ve Denetim Bilim Dalı
dc.description.abstractDENETİM VE SANAL SATIŞ ŞİRKET UYGULAMALARI Muhasebe denetimi işletmeler ve devlet için önemli bir olgu olduğundan zaman içinde gelişme göstererek farklı teknikler geliştirmiş olmakla beraber bazı hallerde beklentiyi halen karşılayamamaktadır. Globalleşen dünyada, birçok örneği görülen mali skandallar ile hileli uygulamaların önlenmesi ve hileli işlemlerin tespitini önlemek amacıyla muhasebe denetimine olan ihtiyaç her geçen gün daha da artmaktadır. İlk olarak bilimsel amaçlı bilgi paylaşımı için kurulan internet ağı, bu işlevine ek olarak birçok fonksiyonu icra eder duruma gelmiştir. Bunlardan en önemlilerinden biride e-ticaret olarak nitelendirilen internet üzerinden yapılan alış veriş işlemleridir. Dünyada çok önemli bir pazara ulaşan sanal satış, ülkemizde de her geçen gün büyümektedir. Bu çalışmada Muhasebe Denetimi ve internet üzerinden yapılan sanal satışların denetlenmesi üzerinde durulmuş ve en etkin yöntemler saptanmaya çalışılmıştır. Anahtar Kelimeler: Denetim, Muhasebe, Sanal Satış, E-ticaret. Tarih :
dc.description.abstractCONTROL AND VIRTUAL SALES COMPANY APPLICATIONS Accounting is an important phenomenon for businesses and State control over time, although in some cases development has developed different techniques showing its still can not satisfy the. In a globalized world, the prevention of fraudulent practices with financial scandals seen in many instances and in order to avoid the detection of fraudulent transactions, the need for accounting control is increasing with each passing day. First scientific purposes established internet network for sharing information, in addition to this function, the function will perform a lot. One of the most important of these e-commerce shopping over the internet are considered to be. It is a very important market in the world, reaching a virtual sales, growing with each passing day in our country. In this study, accounting controls, and auditing of sales over the internet on a virtual, an attempt of clarification and most effective methods Keywords: Audit, accounting, virtual sales, E-commerce. Date:en_US
dc.identifier.endpage103en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKVIQJXL7nYt4EQZcVn5d9afKqPYITJtvmuPDnusQBKFz
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/2975
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKVIQJXL7nYt4EQZcVn5d9afKqPYITJtvmuPDnusQBKFz
dc.language.isotr
dc.subjectİşletme
dc.subjectDenetim
dc.subjectElektronik ticaret
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectMuhasebe
dc.subjectControlen_US
dc.subjectElectronic commerceen_US
dc.subjectMuhasebe denetimi
dc.subjectAccountingen_US
dc.subjectSanal işletmeler
dc.subjectAccounting auditen_US
dc.subjectVirtual enterprisesen_US
dc.subjectİnternet
dc.subjectInterneten_US
dc.titleDenetimin sanal satış şirketlerine uygulamaları
dc.titleControl and virtual sales company applicationsen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files