Yükseköğretim sisteminde hizmet kalitesi ve öğrenci memnuniyeti üzerine bir araştırma

dc.contributor.advisorTaş, Seyhan
dc.contributor.authorAltıntaş, Emine Pınar
dc.date.accessioned2024-05-27T22:42:06Z
dc.date.available2024-05-27T22:42:06Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı
dc.description.abstractHizmet sektörü sürekli gelişme göstermektedir. Eğitim sektörü de tüm hizmet sektörleri içinde büyük bir öneme sahiptir. Eğitime verilen bu önem, eğitimde kaliteyi de öne çıkarmaktadır. Bundan dolayı eğitimde hizmet kalitesini ölçmek gerekli hale gelmiştir. Hizmet kalitesini yükseltmek ve almış oldukları hizmetten tatmin olmuş öğrenciler yaratmak yükseköğretim kurumlarının başlıca hedefi olmalıdır. Bu hedef doğrultusunda bu çalışmada hizmet kalitesini ve öğrenci memnuniyetini ölçmek hedeflenmiştir. Anahtar Kelimeler: Hizmet Kalitesi, Yükseköğretimde Hizmet Kalitesi, Öğrenci Memnuniyeti Tarih : Nisan, 2014
dc.description.abstractService sector shows continuous improvement. Education sector also has a great importance in all service sectors. The importance given to education, emphasizes the quality of education. Therefore, it has become necessary to measure the quality of education services. To raise the quality of services and create students who are satisfıed from the service must be a primary goal of higher educations institutions. Towards this goal, this study aimed to measure the service quality and student satisfaction. Keywords: Service Quality, Service Quality in Higher Education, University Student Satisfaction Date : April, 2014.en_US
dc.identifier.endpage130en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKe5pRlmAQ-RzsbuV6AQXRvXNBewN1vo7tw3Zv3FZit_5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/2888
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKe5pRlmAQ-RzsbuV6AQXRvXNBewN1vo7tw3Zv3FZit_5
dc.language.isotr
dc.subjectEğitim ve Öğretim
dc.subjectİşletme
dc.subjectEğitim hizmetleri
dc.subjectHizmet kalitesi
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectKalite
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectKalite ölçme
dc.subjectEducation servicesen_US
dc.subjectService qualityen_US
dc.subjectYükseköğretim
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectQuality measuringen_US
dc.subjectYükseköğretim sistemi
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjectÖğrenci memnuniyeti
dc.subjectHigher education systemen_US
dc.subjectStudent satisfactionen_US
dc.subjectÜniversiteler
dc.subjectUniversitiesen_US
dc.titleYükseköğretim sisteminde hizmet kalitesi ve öğrenci memnuniyeti üzerine bir araştırma
dc.titleA research on student satisfaction and service quality of higher education systemen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files