Yükseköğretim sisteminde hizmet kalitesi ve öğrenci memnuniyeti üzerine bir araştırma

dc.contributor.advisor Taş, Seyhan
dc.contributor.author Altıntaş, Emine Pınar
dc.date.accessioned 2024-05-27T22:42:06Z
dc.date.available 2024-05-27T22:42:06Z
dc.date.issued 2014
dc.department Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı
dc.description.abstract Hizmet sektörü sürekli gelişme göstermektedir. Eğitim sektörü de tüm hizmet sektörleri içinde büyük bir öneme sahiptir. Eğitime verilen bu önem, eğitimde kaliteyi de öne çıkarmaktadır. Bundan dolayı eğitimde hizmet kalitesini ölçmek gerekli hale gelmiştir. Hizmet kalitesini yükseltmek ve almış oldukları hizmetten tatmin olmuş öğrenciler yaratmak yükseköğretim kurumlarının başlıca hedefi olmalıdır. Bu hedef doğrultusunda bu çalışmada hizmet kalitesini ve öğrenci memnuniyetini ölçmek hedeflenmiştir. Anahtar Kelimeler: Hizmet Kalitesi, Yükseköğretimde Hizmet Kalitesi, Öğrenci Memnuniyeti Tarih : Nisan, 2014
dc.description.abstract Service sector shows continuous improvement. Education sector also has a great importance in all service sectors. The importance given to education, emphasizes the quality of education. Therefore, it has become necessary to measure the quality of education services. To raise the quality of services and create students who are satisfıed from the service must be a primary goal of higher educations institutions. Towards this goal, this study aimed to measure the service quality and student satisfaction. Keywords: Service Quality, Service Quality in Higher Education, University Student Satisfaction Date : April, 2014. en_US
dc.identifier.endpage 130 en_US
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKe5pRlmAQ-RzsbuV6AQXRvXNBewN1vo7tw3Zv3FZit_5
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14517/2888
dc.identifier.yoktez https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKe5pRlmAQ-RzsbuV6AQXRvXNBewN1vo7tw3Zv3FZit_5
dc.language.iso tr
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject İşletme
dc.subject Eğitim hizmetleri
dc.subject Hizmet kalitesi
dc.subject Education and Training en_US
dc.subject Kalite
dc.subject Business Administration en_US
dc.subject Kalite ölçme
dc.subject Education services en_US
dc.subject Service quality en_US
dc.subject Yükseköğretim
dc.subject Quality en_US
dc.subject Quality measuring en_US
dc.subject Yükseköğretim sistemi
dc.subject Higher education en_US
dc.subject Öğrenci memnuniyeti
dc.subject Higher education system en_US
dc.subject Student satisfaction en_US
dc.subject Üniversiteler
dc.subject Universities en_US
dc.title Yükseköğretim sisteminde hizmet kalitesi ve öğrenci memnuniyeti üzerine bir araştırma
dc.title A research on student satisfaction and service quality of higher education system en_US
dc.type Master Thesis en_US

Files