Sosyal medyada eğitim hizmetleri pazarlaması: Okan Üniversitesi örneği

dc.contributor.advisorKaracabey, Ali Argun
dc.contributor.authorGültekin, Hazal Çağla
dc.date.accessioned2024-05-27T22:47:08Z
dc.date.available2024-05-27T22:47:08Z
dc.date.issued2016
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı
dc.description.abstractEğitim hizmetleri pazarlaması son zamanlarda öne çıkan bir pazarlama alanıdır. Henüz yeni yeni kurumlara yerleşen bu kavram bazı eğitim kurumlarında tam olarak oturmamıştır. Gittikçe artan rekabet ortamında tüm eğitim kurumlarının eğitim hizmetleri pazarlamasına önem vermesi gerekmektedir. Günümüzde oldukça yaygınlaşan ve birçok farklı alanı etkileyen başka bir kavram da sosyal medya kavramıdır. Artık sosyal medya yalnızca iletişim için değil aynı zamanda pazarlama aracı olarak da kullanılmaya başlanmıştır. Bu çalışmada sosyal medyada eğitim hizmetleri pazarlaması araştırılmıştır. Farklı literatür taramaları ve okumalarından ele alınan sonuçlar bir anket çalışmasıyla desteklenmiştir. Araştırmada Okan Üniversitesi Tuzla Yerleşkesinde ki farklı fakülte ve bölümlerde okuyan öğrencilere anket uygulaması yaptırılarak, öğrencilerin sosyal medya algısı ve sosyal medyanın üniversite seçimlerinde ki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya, Pazarlama, Eğitim Hizmetleri Pazarlaması
dc.description.abstractMarketing of educational servicedı recently featured a field marketing. This concept has't placed on all institutions yet. All educational institutions in an increasingly competitive environment needs to pay attention to the marketing of educational services. Social media is being used in every field , it affect institutions marketing. So Social media is being start used as a marketing tool. I research educational services marketing in this discoure . From different literature reviews and their results has been supported by a questionnaire survey. I research in different faculties and departments in the Okan Üniversitesi Tuzla Campus by my questionnaire survey for analyze students social media perception and their influence in choosing university. Key Words: Social Media, Marketing, Marketing of Educational Servicesen_US
dc.identifier.endpage83en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Br_XTptK8CZ70f0JGX9xEnC590lHHW7FvYgigC4fsv069k6-VZCoPQHZQplNEKz0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/3374
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Br_XTptK8CZ70f0JGX9xEnC590lHHW7FvYgigC4fsv069k6-VZCoPQHZQplNEKz0
dc.language.isotr
dc.subjectEğitim ve Öğretim
dc.subjectİşletme
dc.subjectEğitim hizmetleri
dc.subjectEğitim pazarlaması
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectHizmet pazarlaması
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectEducation servicesen_US
dc.subjectPazarlama
dc.subjectEducation marketingen_US
dc.subjectService marketingen_US
dc.subjectSosyal medya
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectVakıf üniversiteleri
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectFoundation universitiesen_US
dc.subjectÜniversiteler
dc.subjectUniversitiesen_US
dc.titleSosyal medyada eğitim hizmetleri pazarlaması: Okan Üniversitesi örneği
dc.titleEducational services marketing in social media: Okan University exampleen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files