Birlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Bu şekilde BAE aralıkları bazı Mimarlık firmaları özgürce oluşturmak ve kendi özel taahhüt gerçekleştirmek, tasarımcılar ve yatırım tüm inşaat kolu olarak rol oynarken başladı. Ancak, tasarım firmalarında proje yönetmenleri gibi görünen inşaat sektöründe oluşum değişiklikleri işlemek için doğru yetenekleri yok, içinde-House projelerin iyileştirilmesi bile, zor önde inşaat içinde kalmaya yapma ve mimar reklam, daha etkili bir çalışma süreci ve maliyet yetkin inşaat süreci yapma noktası ile. Bu nedenle, araştırma sorusu ele alınması gereken: nasıl geliştirilmesi Inşaat sürecinin disiplinlerarası takım çalışması ile müşteri memnuniyetini artırabilir. İnşaat sürecinin müşteri parçası olmalıdır?
In this way some architecture firms in UAE ranges have freely started create and actualize their own particular undertakings, playing the part as designers and investment in the entire construction handle. However, it appears like the project directors at the design firms does not have the right abilities to handle the occurrence changes in the moving construction industry, even in the improvement of in-house projects, making it hard to remain ahead in the construction and architect advertise, with the point of making a more effective work process and a cost proficient construction process. Therefore, the research question is to be addressed: How Improving Construction Process Can Improve Client Satisfaction through Interdisciplinary teamwork. Should be the client part of construction process?

Description

Keywords

Mühendislik Bilimleri, Engineering Sciences

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page

69