Birlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları

dc.contributor.advisor Esin, Nur
dc.contributor.author Chamma, Mohamad
dc.date.accessioned 2024-08-07T20:07:11Z
dc.date.available 2024-08-07T20:07:11Z
dc.date.issued 2019
dc.department Fen Bilimleri Enstitüsü / Mimarlık Ana Bilim Dalı
dc.description.abstract Bu şekilde BAE aralıkları bazı Mimarlık firmaları özgürce oluşturmak ve kendi özel taahhüt gerçekleştirmek, tasarımcılar ve yatırım tüm inşaat kolu olarak rol oynarken başladı. Ancak, tasarım firmalarında proje yönetmenleri gibi görünen inşaat sektöründe oluşum değişiklikleri işlemek için doğru yetenekleri yok, içinde-House projelerin iyileştirilmesi bile, zor önde inşaat içinde kalmaya yapma ve mimar reklam, daha etkili bir çalışma süreci ve maliyet yetkin inşaat süreci yapma noktası ile. Bu nedenle, araştırma sorusu ele alınması gereken: nasıl geliştirilmesi Inşaat sürecinin disiplinlerarası takım çalışması ile müşteri memnuniyetini artırabilir. İnşaat sürecinin müşteri parçası olmalıdır?
dc.description.abstract In this way some architecture firms in UAE ranges have freely started create and actualize their own particular undertakings, playing the part as designers and investment in the entire construction handle. However, it appears like the project directors at the design firms does not have the right abilities to handle the occurrence changes in the moving construction industry, even in the improvement of in-house projects, making it hard to remain ahead in the construction and architect advertise, with the point of making a more effective work process and a cost proficient construction process. Therefore, the research question is to be addressed: How Improving Construction Process Can Improve Client Satisfaction through Interdisciplinary teamwork. Should be the client part of construction process? en
dc.identifier.endpage 69 en_US
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vjszP7PzV0HebcjFEvDfwCn5PzHrE6uXFqmtuVJJQEw5qEP7dTJSEDbh9Mz1nCDK
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14517/4997
dc.identifier.yoktez https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vjszP7PzV0HebcjFEvDfwCn5PzHrE6uXFqmtuVJJQEw5qEP7dTJSEDbh9Mz1nCDK
dc.language.iso en
dc.subject Mühendislik Bilimleri
dc.subject Engineering Sciences en_US
dc.title Birlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları
dc.title Improving client satisfaction through interdisciplinary teamwork en_US
dc.type Master Thesis en_US

Files