Birlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları

dc.contributor.advisorEsin, Nur
dc.contributor.authorChamma, Mohamad
dc.date.accessioned2024-08-07T20:07:11Z
dc.date.available2024-08-07T20:07:11Z
dc.date.issued2019
dc.departmentFen Bilimleri Enstitüsü / Mimarlık Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractBu şekilde BAE aralıkları bazı Mimarlık firmaları özgürce oluşturmak ve kendi özel taahhüt gerçekleştirmek, tasarımcılar ve yatırım tüm inşaat kolu olarak rol oynarken başladı. Ancak, tasarım firmalarında proje yönetmenleri gibi görünen inşaat sektöründe oluşum değişiklikleri işlemek için doğru yetenekleri yok, içinde-House projelerin iyileştirilmesi bile, zor önde inşaat içinde kalmaya yapma ve mimar reklam, daha etkili bir çalışma süreci ve maliyet yetkin inşaat süreci yapma noktası ile. Bu nedenle, araştırma sorusu ele alınması gereken: nasıl geliştirilmesi Inşaat sürecinin disiplinlerarası takım çalışması ile müşteri memnuniyetini artırabilir. İnşaat sürecinin müşteri parçası olmalıdır?
dc.description.abstractIn this way some architecture firms in UAE ranges have freely started create and actualize their own particular undertakings, playing the part as designers and investment in the entire construction handle. However, it appears like the project directors at the design firms does not have the right abilities to handle the occurrence changes in the moving construction industry, even in the improvement of in-house projects, making it hard to remain ahead in the construction and architect advertise, with the point of making a more effective work process and a cost proficient construction process. Therefore, the research question is to be addressed: How Improving Construction Process Can Improve Client Satisfaction through Interdisciplinary teamwork. Should be the client part of construction process?en
dc.identifier.endpage69en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vjszP7PzV0HebcjFEvDfwCn5PzHrE6uXFqmtuVJJQEw5qEP7dTJSEDbh9Mz1nCDK
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/4997
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vjszP7PzV0HebcjFEvDfwCn5PzHrE6uXFqmtuVJJQEw5qEP7dTJSEDbh9Mz1nCDK
dc.language.isoen
dc.subjectMühendislik Bilimleri
dc.subjectEngineering Sciencesen_US
dc.titleBirlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları
dc.titleImproving client satisfaction through interdisciplinary teamworken_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files