Bilgi Teknolojisinin Uluslararası İş Stratejisi Üzerindeki Etkisi. (Unilever Nijerya Örneği)

No Thumbnail Available

Date

2023

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Çalışma, şirketlerin iş süreçlerini ve stratejilerini ve bilgi teknolojilerinin uluslararasılaşma sürecindeki rolünü incelemektedir. Bu çalışmanın birincil odak noktası, bilgi teknolojisinin Unilever Nijerya Plc'nin uluslararası iş stratejisi üzerindeki etkisini incelemektir. Şu anda şirketler, ürünlerinden hizmetlere kadar işyerinde bilgi teknolojisi üzerine inşa ediyor. Uluslararası bir iş stratejisi, dünyanın dört bir yanındaki işletmelerin uluslararası alanda genişlemek için üstlendikleri önemli bir yaklaşımdır. Çalışma, küresel ticarette önemli bir bileşen olduğu için teknoloji ve internetin küresel ticareti nasıl etkilediğine bakıyor.
The study examines companies' business processes and strategies and information technology's role in their internationalization process. This study's primary focus is to examine the impact of information technology on the international business strategy of Unilever Nigeria Plc. Currently, companies are already building on information technology in the workplace, from products to services. An international business strategy is an important approach that businesses around the globe undertake to expand internationally. The study looks at how technology and the internet impact global business, as it is a key component in global business.

Description

Keywords

İşletme, Bilgi teknolojisi, Nijerya, Uluslararası iş stratejileri, Uluslararası işletmeler, Uluslararasılaşma, Business Administration, Information technology, Nigeria, International business strategy, International enterprises, Internationalization

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page