Moda sektöründeki lüks marka 'Louis Vuitton'un Y kuşağı için pazarlama stratejisi

dc.contributor.advisorÇelik, Faik
dc.contributor.authorHılalı, Ghıta El
dc.date.accessioned2024-08-07T20:21:11Z
dc.date.available2024-08-07T20:21:11Z
dc.date.issued2022
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme (İngilizce) Bilim Dalı
dc.description.abstractYıllar ve yüzyıllar boyunca bazı lüks markalar vardı ve günümüzde hala var. Müşteriler değişirken, büyürken ve gelişirken şirket içindeki ekip aynı kalabilir. Günümüz nesli, özellikle Millennials, günlük hayatımızda temel hale gelen internetin doğuşuna tanık oldu. Bu tezin amacı, Louis Vuitton'un yeni müşterilerine daha yakın olmak için dijital olarak moda pazarlamasına daha fazla dahil olup olmadığını analiz etmektir. Bu çalışma, konuya bir girişle başlar, ardından Lüks, Pazarlama, Moda pazarlaması ve Y Kuşağının tanımı gibi tüm ana noktaların bir dökümü ile başlar. Ardından, pazarlama stratejilerini tartışmak için Louis Vuitton'un pratik örneği. Ardından, bu çalışma için kullandığımız metodolojinin analizi gelir. Ve son kısım bu çalışmanın sonuç kısmıdır. Anahtar Kelimeler: Lüks, Pazarlama, Moda, Y jenerasonu, Louis Vuitton
dc.description.abstractFor years and centuries, some luxury brands existed and still exist nowadays. The team within the company may stay the same while the clients change, grow, and evolve. Today's generation, especially the Millennials, have witnessed the birth of the Internet, which became fundamental in our daily life. The aim of this thesis is to analyze if Louis Vuitton is getting involved more in the fashion marketing digitally to be closer to their new clients. This study starts with an introduction to the subject, then a breakdown of all the major points such as the definition of Luxury, Marketing, Fashion marketing, and the Generation Y. Followed by the practical case of Louis Vuitton, to discuss their marketing strategy. Then, comes the analysis of the methodology we used for this work. And the last part is the conclusion of this study. Keywords: Luxury, Marketing, Fashion, GenerationY, Louis Vuittonen
dc.identifier.endpage71en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kIrIdtdJ31bRgjb6fHvMUbm7oQ4w_UX5ncAjUlBTg_sqHm5g338PrePukXzJVC-v
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/5741
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kIrIdtdJ31bRgjb6fHvMUbm7oQ4w_UX5ncAjUlBTg_sqHm5g338PrePukXzJVC-v
dc.language.isoen
dc.subjectİşletme
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectPazarlama stratejileri
dc.subjectMarketing strategiesen_US
dc.titleModa sektöründeki lüks marka 'Louis Vuitton'un Y kuşağı için pazarlama stratejisi
dc.titleThe marketing strategy of the luxury brand 'Louis Vuitton' in the fashion industry for generation Yen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files