Bireysel bankacılıkta müşteri ilişkileri ve servis mükemmeliyeti sağlanmasında insan faktörü

dc.contributor.advisorGünceler, Bülent
dc.contributor.authorGünceler, Bülent
dc.contributor.otherİşletme / Business Administration
dc.date.accessioned2024-05-27T22:48:38Z
dc.date.available2024-05-27T22:48:38Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / Bankacılık Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractGünümüz bankacılığı hizmet anlayışı, bankaların başarısının sadece rakamlarla açıklanamayacağını kabul etmiştir. Bankaların başarısı müşterilerinin memnuniyetiyle ölçülür hale gelmiştir. Bunun için izlenecek yol ve yöntemlerle ilgili çok çeşitli yaklaşımlar mevcuttur. Bu tezde bireysel bankacılık müşterilerine yönelik hizmetlerde servis mükemmeliyeti ve memnuniyet kriterlerinin yanı sıra bu başarıya giden etkenlerden insan faktörü değerlendirilmiştir. Anahtar Kelimeler: Bireysel Bankacılık, Müşteri Hizmetleri, NLP, Müşteri Memnuniyeti, CRM
dc.description.abstractToday banking service mentality has accepted that the success of banks cannot be explained only by their balance sheet numbers. The success of banks has been measured by the satisfaction rate of their customers. Therefore, there are many different approaches related with the strategies and techniques that can be pursued. In this thesis, there has been evaluated that service perfection and satisfaction criterias into the individual banking customers and also human factor that affects this success. Key Words: Individual Banking, Customer Services, NLP, Customer Satisfaction, CRMen_US
dc.identifier.endpage178en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/3531
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=sY7m19PfcL6F1NUw-cr80HzT3ECgQN_tV-ywHozgFKnjG9xg5bB3ww30n7XX-ZHm
dc.institutionauthorGünceler, Bülent
dc.language.isotr
dc.subjectBankacılık
dc.subjectİşletme
dc.subjectBankacılık
dc.subjectBankacılık sektörü
dc.subjectBireysel bankacılık
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectMükemmellik
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectMüşteri ilişkileri
dc.subjectBanking sectoren_US
dc.subjectMüşteri tatmini
dc.subjectRetail bankingen_US
dc.subjectPerfectionen_US
dc.subjectServis bölümü
dc.subjectCustomer relationshipen_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectServisler
dc.subjectService departmenten_US
dc.subjectİnsan kaynakları
dc.subjectServicesen_US
dc.subjectHuman resourcesen_US
dc.subjectİnsan kaynakları yönetimi
dc.subjectHuman resources managementen_US
dc.titleBireysel bankacılıkta müşteri ilişkileri ve servis mükemmeliyeti sağlanmasında insan faktörü
dc.titleRetail banking customer relationships and service excellence may make to the human factoren_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb6fca708-e534-4134-9b7f-c5ec5b6df191
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb6fca708-e534-4134-9b7f-c5ec5b6df191
relation.isOrgUnitOfPublication5b5d3fc1-7308-4aee-b43f-b9dd37250ba6
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery5b5d3fc1-7308-4aee-b43f-b9dd37250ba6

Files