Kurumsal marka yönetimi ve yurt işletmeciliği üzerine Bursa ilinde bir araştırma

dc.contributor.advisorEryılmaz, Mehmet
dc.contributor.authorGüler, Mümin
dc.date.accessioned2024-08-07T19:59:05Z
dc.date.available2024-08-07T19:59:05Z
dc.date.issued2019
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Bursa'da faaliyet gösteren özel yurt işletmelerinin kurumsal marka yönetimi konusundaki etkinlik düzeylerini anlamaktır. Bu doğrultuda çalışma nitel doğadır. Bu bağlamda, 19 yurt işletmesinin 14 yöneticisi ve/veya kurucusu ile yarı-yapılandırılmış görüşmeler gerçekleştirilmiştir. Araştırma bulguları genel olarak (üniversite düzeyinde) özel yurt işletmelerinin kurumsal marka yönetimini etkin biçimde gerçekleştirmediklerini göstermiştir.
dc.description.abstractThe aim of this study is to understand the efficiency levels of private dormitories operating in Bursa on corporate brand management. In this manner, the study is a qualitative research. In this context, semi-structured interviews were conducted with 14 managers and/or founders of 19 student dormitary organizations. Research findings have shown that dormitories do not perform corporate branding management activities effectively.en
dc.identifier.endpage151en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=jNRDC1RLfVd4_T7x7ZXmmSgWxvoyWWuMAJKuXtVE3HJ8c0I90HCXWbMrUWs6z-ma
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/4449
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=jNRDC1RLfVd4_T7x7ZXmmSgWxvoyWWuMAJKuXtVE3HJ8c0I90HCXWbMrUWs6z-ma
dc.language.isotr
dc.subjectİşletme
dc.subjectBursa
dc.subjectBursa
dc.subjectKurumsal yönetim
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectKurumsallaşmama
dc.subjectBursaen_US
dc.subjectMarka yönetimi
dc.subjectBursaen_US
dc.subjectCorporate governanceen_US
dc.subjectMarka yönetimi
dc.subjectEstablishment clauseen_US
dc.subjectBrand managementen_US
dc.subjectNitel araştırma
dc.subjectBrand managementen_US
dc.subjectÖğrenci yurtları
dc.subjectQualitative researchen_US
dc.subjectStudent dormitoriesen_US
dc.subjectÜniversiteler
dc.subjectUniversitiesen_US
dc.titleKurumsal marka yönetimi ve yurt işletmeciliği üzerine Bursa ilinde bir araştırma
dc.titleA research on corporate brand management and dormitory management in the province of Bursaen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files