Marka imajının demografik faktörler çerçevesinde tüketici davranışları üzerindeki etkisi; THY-Anadolujet örneği

dc.contributor.advisorKanıbir, Hüseyin
dc.contributor.authorŞeker, Canan
dc.date.accessioned2024-05-27T22:40:47Z
dc.date.available2024-05-27T22:40:47Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / Pazarlama Bilim Dalı
dc.description.abstractMarka imajının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi, demografik faktörler çerçevesinde incelenmiştir.
dc.description.abstractThe impact of brand image on consumer preferences, demographic factors were examined in the framework.en_US
dc.identifier.endpage161en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKaYxgKnqBAzYr11hEuuWrdj37Z6nrgxE42fl6-ll5Jfn
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/2716
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKaYxgKnqBAzYr11hEuuWrdj37Z6nrgxE42fl6-ll5Jfn
dc.language.isotr
dc.subjectİşletme
dc.subjectDemografi
dc.subjectDemografik özellikler
dc.subjectMarka
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectDemographyen_US
dc.subjectMarka imajı
dc.subjectDemographic characteristicsen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectTüketici davranışı
dc.subjectBrand imageen_US
dc.subjectTüketici tercihleri
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.subjectConsumer preferencesen_US
dc.subjectTüketiciler
dc.subjectConsumersen_US
dc.titleMarka imajının demografik faktörler çerçevesinde tüketici davranışları üzerindeki etkisi; THY-Anadolujet örneği
dc.titleThe impact of brand image on consumer behavior;THY-Anadolujet analyzen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files