Bilgi Teknolojisinin Uluslararası İş Stratejisi Üzerindeki Etkisi. (Unilever Nijerya Örneği)

dc.contributor.advisorUnal, Halit Targan
dc.contributor.authorOlowu, Adekunle Davıd
dc.date.accessioned2025-01-15T21:49:46Z
dc.date.available2025-01-15T21:49:46Z
dc.date.issued2023
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractÇalışma, şirketlerin iş süreçlerini ve stratejilerini ve bilgi teknolojilerinin uluslararasılaşma sürecindeki rolünü incelemektedir. Bu çalışmanın birincil odak noktası, bilgi teknolojisinin Unilever Nijerya Plc'nin uluslararası iş stratejisi üzerindeki etkisini incelemektir. Şu anda şirketler, ürünlerinden hizmetlere kadar işyerinde bilgi teknolojisi üzerine inşa ediyor. Uluslararası bir iş stratejisi, dünyanın dört bir yanındaki işletmelerin uluslararası alanda genişlemek için üstlendikleri önemli bir yaklaşımdır. Çalışma, küresel ticarette önemli bir bileşen olduğu için teknoloji ve internetin küresel ticareti nasıl etkilediğine bakıyor.
dc.description.abstractThe study examines companies' business processes and strategies and information technology's role in their internationalization process. This study's primary focus is to examine the impact of information technology on the international business strategy of Unilever Nigeria Plc. Currently, companies are already building on information technology in the workplace, from products to services. An international business strategy is an important approach that businesses around the globe undertake to expand internationally. The study looks at how technology and the internet impact global business, as it is a key component in global business.en
dc.identifier.pageno95
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kIrIdtdJ31bRgjb6fHvMUY02yb1I2HKw3zZ0qSlO2u9-0BvgHvZkr7kwHcITj70h
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/7640
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kIrIdtdJ31bRgjb6fHvMUY02yb1I2HKw3zZ0qSlO2u9-0BvgHvZkr7kwHcITj70h
dc.identifier.yoktezid775540
dc.language.isoen
dc.subjectİşletme
dc.subjectBilgi teknolojisi
dc.subjectNijerya
dc.subjectUluslararası iş stratejileri
dc.subjectUluslararası işletmeler
dc.subjectUluslararasılaşma
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectInformation technologyen_US
dc.subjectNigeriaen_US
dc.subjectInternational business strategyen_US
dc.subjectInternational enterprisesen_US
dc.subjectInternationalizationen_US
dc.titleBilgi Teknolojisinin Uluslararası İş Stratejisi Üzerindeki Etkisi. (Unilever Nijerya Örneği)
dc.titleThe Impact of Information Technology on International Business Strategy. (a Case Study of Unilever Nigeria)en_US
dc.typeMaster Thesis
dspace.entity.typePublication

Files