Sosyal medyada müşteri ilişkileri yönetimi havayolu sektörü üzerine bir örnek çalışma

dc.contributor.advisorTunç, Fatma Yonca
dc.contributor.authorEkinay, Murat
dc.contributor.otherSpor Yöneticiliği / Sports Management
dc.date.accessioned2024-08-07T19:58:09Z
dc.date.available2024-08-07T19:58:09Z
dc.date.issued2018
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractSosyal medyanın etkisini günden güne arttırdığı günümüzde Facebook, Twitter ve Instagram gibi kanalların müşteri ilişkileri yönetimini de hiç olmadığı kadar değiştirerek dönüştürdüğü bilinen bir gerçektir. İşte böyle bir ortamda gelişen sosyal medya ve etkileşimli kanallar müşteri ilişkileri yönetim sürecini nasıl etkilemektedir? Müşterilerin bu platformlardan beklentileri neler ve beklentilerine nasıl karşılık bulabiliyorlar? Araştırmada, genel olarak iki farklı havayolu şirketinin karşılaştırması yapılarak bu sorulara yanıt aranacaktır.
dc.description.abstractThe effects of social media increase day by day and it is well known fact that social media channels like Facebook, Twitter and Instagram change the customer relationship managements by transforming them. In that kind of settings, how growing social media and interactive channels effect customer relationship management process? What are the expectations of customers in these platforms and how they met with their expectations?en
dc.identifier.endpage110en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=as2oTjW5jfr9IKSvmCdJYmfaTRd-d7c5GPAd8H98zkz2KV8NCr2RRvEV8YWd_wCM
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14517/4330
dc.identifier.yoktezhttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=as2oTjW5jfr9IKSvmCdJYmfaTRd-d7c5GPAd8H98zkz2KV8NCr2RRvEV8YWd_wCM
dc.institutionauthorTunç, Fatma Yonca
dc.institutionauthorTunç, Fatma Yonca
dc.institutionauthorTunç, Fatma Yonca
dc.language.isotr
dc.subjectİletişim Bilimleri
dc.subjectİşletme
dc.subjectHava yolu işletmeleri
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectHavacılık sektörü
dc.subjectAirline companiesen_US
dc.subjectMüşteri ilişkileri yönetimi
dc.subjectAviation sectoren_US
dc.subjectCustomer relationships managementen_US
dc.subjectSosyal medya
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.titleSosyal medyada müşteri ilişkileri yönetimi havayolu sektörü üzerine bir örnek çalışma
dc.titleCustomer relationships management on social media a case study on the airline sectoren_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationc6c2ef6f-e4c6-43b9-82f3-fe484ab44e0e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryc6c2ef6f-e4c6-43b9-82f3-fe484ab44e0e
relation.isOrgUnitOfPublication1b1436e1-76ae-4342-935f-6ee60281dfa0
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery1b1436e1-76ae-4342-935f-6ee60281dfa0

Files